سوگندسوگند، تا این لحظه: 23 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

سوگند جون you❤ ا

كلاس پنجمي سوگند

1390/8/12 9:12
نویسنده : مامان سوگند
857 بازدید
اشتراک گذاری

سوگند جون امروز مي خوام از مشكلاتي كه امسال تو كلاس پنجم واسمون درست شد بنويسم

امسال كلاس پنجم رو تو همون مدرسه سال هاي قبلت شروع كردي دنياي تربيت

معلمت هم همون معلم سال قبل خانم شهسوار بود خانم شهسوار معلم خيلي خيلي خوبي بود حداقلش اينكه واسه تو خيلي زحمت كشيد چون تو توي سه سال اول خيلي ضعيف بودي و اون با اهميت دادن به تو توي درس و مشاركت دادنت تو كارهاي گروهي و ... باعث شد تو استعداد واقعي خودت رو نشون بدي و تو درسات خيلي پيشرفت كردي تو بچه خيلي باهوشي هستي اينو من تنها نمي گم همه مي گن معلمات و كادر مدرسه ولي چون خيلي بازيگوشي با علاقه درس نمي خوني و تمركز نداري رو درسات

خلاصه خانم شهسوار كمتر از دو هفته اومد مدرسه و يك روز اومدي گفتي مامان امروز خانم شهسوار با يك خانم معلم ديگه اومد و گفت من از شنبه ديگه نمي يام مدرسه و اين خانم معلم جديدتونه

من كه خيلي تعجب كردم كه مدرسه بدون اطلاع همچين كاري كرده

روز شنبه اومدم مدرست و مديرتون گفت كه آره خانم شهسوار مريض حاله و نمي تونه تدريس كنه و ما مجبور شديم معلمشون رو عوض كنيم

با خانم معلم جديدت هم آشنا شدم و باهاش صحبت كردم و شرايط تورو گفتم و خلاصه يك اتفاقا و صحبت هايي شد كه متوجه شدم كه اگه تو توي اون كلاس بموني دوباره افت درسي پيدا مي كني و اول آبان ماه مدرست رو عوض كردم و گذاشتمت مدرسه طراوت كلاس خانم رنجبر البته با موافقت خودت

الان يك هفته از عوض شدن مدرست گذشته و كلاس جديدت داري مي ري اوايلش يكم مشكل داشتي ولي الان خوب شدي فرشته جون ( زنعمو ) هم تو همون مدرسه معلمه و تو اين مدت خيلي هواتو داشته و كمكت كرده

متاسفانه با كم كاري توي ماه اول انقدر ضعيف موندي كه يك ماه از همه بچه ها عقب موندي و انگار روز اول مدرسه واسه تو از اول آبان شروع شده

اميدوارم كه بتوني دوباره تو درسات موفق شي خيلي نگران اوضاع درسي توام دوست ندارم استعدادات هدر بره

متاسفانه تو هنوز درست درس خوندن رو ياد نگرفتي ولي من به تو اطمينان دارم و مطمئنم كه خيلي موفق مي شي و آينده خيلي درخشاني داري منم براي اينكه تورو به موفقيت برسونم و به آرزوهات برسي تموم تلاشم رو مي كنم

موفق باشي عزيزم

دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نگار
12 آبان 90 21:25
امیدوارم سوگند جون در تمام مراحل زندگی موفق باشه@}; درکتون میکنم چون نگار هم مشکل عوض کردن مدرسه رو داشت ولی خدارو شکر باهاش کنار اومد
علی یه دونه
27 اسفند 90 11:36
بهار ثانیه ثانیه پیشتر می آید و اینجا کسی هست که به اندازه ی تمام شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد...
پیشاپیش بهار مبارک
به وبلاگ ما هم سر بزنید خوشحال میشیم

مرسي عزيزم.سال خوبي براتون آرزو مي كنم