سوگندسوگند، تا این لحظه: 23 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

سوگند جون you❤ ا

دوستان سوگند

1390/5/20 11:56
نویسنده : مامان سوگند
3,102 بازدید
اشتراک گذاری

سوگند جون امروز عكس از دوستات مي ذارم تو وقتي بزرگ شدي ياداواري باشه از اين روزا

سوگند خيلي مهربونه و خيلي زود دوست پيدا مي كنه هرجا ميريم حتي اگه تو يه پاساژ باشيم و يه بچه اي ببينه سريع مي ره سمتش و باهاش دوست مي شه يهو مي بينيم چنان باهم بازي مي كنن كه انگار مدت طولانيه باهاشون دوسته

امسال عيد تايلند كه بوديم وقتي از بانكوك با اتوبوس پاتاپا مي رفتيم تو اتوبوس با يه دختر حدودا 6 ساله به اسم نگين دوست شدي اينقدر صميمي شده بودي كه وقتي رفته بوديم پارك كروكوديل ها و واسه ناهار رفتيم يا همش تو با خانواده اونا بودي يا نگين با ما بود عصر كه هر كس هتل خودش مي رفت هتل اونا يه جاي ديگه بود وقتي داشتيم از هم جدا مي شديم اصرار مي كردي كه مامان بذار نگين هم بياد پيش ما بياد هتل ماتعجب هرچي مي گم مامان جون نمي شه مي گي پس من برم هتل اوناتعجب

تو مهد هم كه بودي يا جايي هم كه مهموني مي ريم هميشه بچه ها رو دور خودت جمع مي كني و مديريتشون مي كني يعني مي شي رييسشون يا كسي هم دعوات بشه كاري مي كني كه بچه هاي ديگه هم باهاش بازي نكن

اين اخلاقتو خيلي دوست دارم كه زود دوست پيدا مي كني

        niniweblog.com   سوگند و پارسا ( سوگند 2 سال و 2 ماه پارسا 5 سال و نيم )niniweblog.com

 

    سوگند و اميرحسين niniweblog.com

                                 niniweblog.comسوگند و عليرضاniniweblog.com

                      niniweblog.comسوگند و الينا شهريور سال 88 niniweblog.com

                                    niniweblog.com سوگند و آنيتا  niniweblog.com

                            niniweblog.com سوگند و نگار niniweblog.com

 پایین سمت راست ( پریناز - فاطمه -نشاط - نگین و نازنین - فاطمه - سوگند ارکانی -فاطمه - زهرا  زارعی -نشاط قزلباش -سارا -آنیتا -سارا -سوزان - مهتا - فرزانه-نیوشا - نگین )

س

                                   niniweblog.comسوگند و آرتينniniweblog.com

 niniweblog.com آريسا - نگين - آترين - سوگند - پارسا - فاران در تولد يكسالگي آترين آبان سال 89 niniweblog.com

 ( از راست زهرا زارعی - مهتا - آنیتا - نشاط - نیوشا - مبینا - فرزانه )

 ( از راست پایین زهرا - زهرا - مهتا - نیوشا - یگانه - سارا - کمند -؟ - نشاط - فرزانه - آنیتا - مبینا -مهکامه )

پسندها (1)

نظرات (2)

نگین
1 شهریور 90 15:01
از همه ی دوستات قشنگ تر خودمم


نه بابا راست می گی؟؟؟
مهتا
10 دی 90 17:45
سلام مادرِ سوگند... (ساید هم خودِ سوگند...)
من سوگند رو میشناسم و این عکس سومیه رو هم دارم... ولی من الآن دبیرستانیمُ نمیدونم از کجا میشناسمش... اسمِ من مهتاس... اگه شما منُ یادتونه به من بگید که شما رو از کجا میشناسم...
مرسی:دی
در ضمن... وبلاگِ خیلی خوبیه و فقط یه چن تا اشکالِ تایپی داره... به مادری سوگند هم تبریک میگم... خیلی خوش ذوق هستید...!
>>>>>>>:دی


آره من فقط يك مهتا رو مي شناسم )